Säljes: peugeot vivacity!

(Bild saknas.)

Säljer nu min Peugeot vivacity för jag behöver pengar!
Den funkar bra och är lite trimmad, den har orange färg och är lite stylad med:

Naked styre
Vit pakethållare
Svart variator kåpa med vit kick
Vita skruvar
Effekt ljuddämpare

Hadde tänkt mig 4500 kr för den kan gå ner i pris vid snabb affär.

Mvh Tomas
Kategori: Övrigt/Övrigt/Övrigt
Pris: 4500 kronor (frakt exkluderat)
Märke: peugeot vivacity
Objektet finns i Skåne län.

Kontakta säljaren genom att kommentera detta inlägg. Lämna din mailadress (visas bara för säljaren) så att hon/han kan kontakta dig när ni kommit överens om köp.

Har du en annons som du vill att jag ska lägga ut på min blogg så skriv ett mejl till [email protected] eller skriv ett inlägg här! Sen om du får sålt den så mejlar jag dig. Mer info får du sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback