mysterium "/

Hej bloggen förlåt för dåligt uppdaterande dem senaste dagarna...
Idag gick man ju till skolan 07:50 typ sen så har det varit en tråkig dag precis som alla andra dagarna :/
Senare när man slutade skolan så cyklade man ju hem och gick iin i grov köket och tog av skorrna och slängde ner väskan i golvet och gick in i köket...Då så såg jag att pappa var lite små arg eller rättar sagt jätte arg :@
Och då berättade han att ngon hhar varit inne i vårt hus och tagitt två paket ciggareter och som vanlig tror dem det var jag men inte denna gången för någon idiot har varit inne i vårt hus och stulit. Vi tror vi vet vem det är men vi nämner inga namn :)
Tidigare har det försvunnit  2 paket men inte på samma dag...Vi ska ha pengar för cigg paketen av han elr hon som har stulitt det och vi ska ha pengar för att dem har gjort inbrott om vi inte får det så blir det en polisanmälan, om det är en kompis till migg som har gjort det japp då hatar jag den personen för resten av mitt liv!! Om ni vet vem det är så säg det till mig så är ni snälla :)



Följ gärna mej på bloglovin!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback