Vaccinet!

Hej bloggen!

Idag tog man ju vaccinet känns skönt att ha gjort det, Men det negativa är att jag började få ont i armen sen så i kroppen och ligger jag med feber och ont i huvudet och det värsta är att jag har svulna körtlar med och det gör så att jag får det svårare att andas och svälja. Jag hoppas att jag blir bättre, man tänker ju på att man kan få canser och att man kan dö menn det ska man inte göra tänkt dig att det är ungefär 1 på miljonen att du dör. Men det är 700 personer i världen som har dött av vaccinet men det är svaga personer som har dåligt hjärta. Jag vet inte vad ni tycker men det är bra att ta vaccinet, Vill du hellre ligga i 2-3 veckor med svininfluensan eller 1-2 dagar med feber? om du tar vaccinet? Jag känner att jag har gjort det rätta iallafall:D
Det gjorde heller inte ont! om du vill ha bedövningsplåster så har dem det men jag gjorde det utan och det kändes inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback