Jahapp!

Hej bloggen!

Heej idag har det varit en vanlig dag precis som alla nadra dagar:? Man var ju på shell idag det roliga va att när jag skulle köpa snus "General" så kom där typ en blatte tror jaag han var typ vid 60års åldern så frågade victor

Victor -Du, kann du köpa snus åt oss?
blatten -Ja, du ska få prata.
Victor -Okej??

Så när hhan skulle gå in mot macken så sa victor!

victor -Kan du köpa?
blatten -Ja, vi ska snacka mycket!
victor -Jag tror att han är drogad mikey och tomas,

Sen när gubben kom ut!

victor -Kan du köpa snus till OSS??
blatten -Usch, snusar ni?
victor -japp det är klart där är gott!
blatten -nä fy fan en sån stor och stark och stilig kille som du ska inte snusa!
victor -äsch, det ska ju smaka bra.
blatten -Ja vänta så ska jag köpa!

Efter han hadde pumpat däcken på bilen!!!

victor -jag ska ha en general portion!
blatten -General?
victor -Portion!
Jag tomas -kan du köpa till mej med?
blatten -ja, hur mycket det kosta?
victor/tomas -80kr
blatten -okej, vad ska i ha?
jag tomas -tvååå g-e-n-e-r-a-l p-o-r-t-i-o-n!!!
blatten -Okej...

Senn så kom han ut med våra tingeling :D

Och tänk er att han pratar som en blatte typ! tänk er rösten...
Vilken sjuk dag asså:')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback